lördag 13 november 2010

Vardagslycka


Bara för att jag nu skriver ett till blogginlägg så får ni inte glömma bort att läsa det nedanför detta. För det är bra.

Ikväll har jag upplevt det vi idag pratade om på lektionen - vardagslycka.
Med stor betoning på lycka, om jag får säga det själv. Gör som jag tidigare sa på lektionen och glädjs över det jag har. mina vänner här på Hjälmared är så fantastiskt stora i kärlek, man kan inte annat än att förundras över dem.
Och tacka för dem också, så klart. Det är fint att vara här.
Livet må jag säga, är fantastiskt bra.

Det har bakats kladdkaka idag, helt hysteriskt blev det dessutom. Ej ok, om jag får säga det själv. Bilder kommer säkert, är ju dock dålig på detta.
En sur-fredag vändes snabbt till en lycko-fredag.

Nu ska jag, tillsammans med kladdkake-smeten i håret från Karro, gå och sova.
Imorgon blir det promme 7 KM på morgon, frukost, städning, löpning, dusch och sedan hemafton med Jultema. Hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar