torsdag 18 november 2010

Hemskt mycket helg...snart

Skola från halv nio till nio ikväll, det är vad jag har sysslat med idag. Det har å andra sidan varit en rätt så intressant dag, så det har absolut inte känts som att den varit nästan tolv timmar lång.
Vi började på Cabarén idag, återstår att se hur den blir.

Sitter och känner mig lite smått stressad över helgen, mat ska planeras. Extra jobbigt när budgeten och fantasin inte riktigt vill hänga på som sällskap. Tror jag hittat på någorlunda god mat, så detta ska nog fixa sig.
Imorgon ska jag ut och äta med Cissi och kanske Karro. Sedan blir det häng av något slag, kanske film, kanske något annat. Det återstår att se.

Sen kan det ju bli intressant att se om jag hittar till Nolia från Ida på onsdag. Och på tal om Ida är hon helt underbar som låter mig våldgästa henne innan mina tester. Har ägnat kvällen åt att söka rätt på buss och sådant, tror jag lyckades lite. Men inte alls lika bra som jag hade hoppats.

Nu ska jag ta mina tankar på mat och Umeå och sova. Första gången innan elva på HUNDRA år.
Imorgon blir det skola, träning, handling och sedan umgås med Cissi. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar