fredag 5 november 2010

Fina saker att minnas i ett snötäckt Piteå

Jag sitter här i ett snötäckt Piteå samtidigt som jag lyssnar på sommarens spellista på spotify. Det känns så märkligt alltihop. För några månader sedan bodde jag fortfarande hemma, Piteå var mitt hem och sommaren var fantastisk. Vännerna var det som förgyllde min vardag och varenda liten grej fick mig överlycklig.
Sommaren, precis när den är som bäst.

Nu bor jag i Alingsås, tillsammans med så oerhört många fina vänner. Samtidigt vet jag att de vännerna jag har här hemma, eller i Umeå, London, Göteborg också är så fantastiskt fina. Det är så härligt att kunna komma tillbaka igen, träffas och kännas som att det var igår vi träffades.

Jag längtar till Hjälmared och saknar sommaren som var. Den var fin, oerhört fin. Så otroligt roligt jag hade, så mycket nytt jag upptäckte och så fina människor jag hade med mig och fortfarande har.
Kommer du ihåg detta Hanna, vilken fin tid!


Detta var en gaaalen kväll, eller hur? ;)






Avslutar med en bild från den finaste kvällen på hela sommaren. Fy, jag saknar detta. Så oerhört bra.


På måndag drar jag mig tillbaka till Hjälmared igen.

1 kommentar: