lördag 27 november 2010

Fantomen på operan

Minst sagt effektiv dag!
Vaknade halv tio och steg upp direkt. Sjuuukt pigg med tanke på hur lite jag sovit denna veckan. Jag började med att städa mitt rum, dammsuga och dammtorka. Sedan satte jag upp min nyinköpta ljusstake och fixade lite. Det blev riktigt mysigt. Ikväll ska jag byta lakan i min säng hade jag tänkt.
När klockan blev elva gick jag ut på en löprunda och när jag var tillbaka åt jag en rejäl frukost, satte på en tvätt och gick till Lovisa för att plugga med härliga brudar.

Gick la sådär om jag får säga det själv.

Tog sedan Elias med mig och sprang ytterligare 7-8 kilometer, gjorde några utfall, duschade och gjorde en liten ansiktsmask.
Nu sitter jag här och funderar vilka kläder jag ska ha ikväll. Trerättersmiddag och sedan buggavslutning. Fint avslut på en bra lördag.

Mamma - jag har tagit kort ska du få se vilken fin ljusstake jag har köpit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar