torsdag 11 november 2010

Kom och ta mig långt härifrån - Som branstacity släckers skulle ha sagt

Jag hatade mig själv imorse för att jag aldrig gick och la mig igår - det kommer jag även göra imorgon! Men det har varit en bra kväll och då är det svårt att dra sig från allt fint sällskap.

Idag har jag sprungit cooper och gjort harres. Gick la inte sådär superbra, men nu kan jag bara förbättra mig om man ska tänka så. Måste sänka mig en min till om två veckor, frågan är ju hur detta ska gå. Kanske funkar med en halv min, med tanke på underlag och uppförsbackar. Men inte mer än så. Ska dock ge gärnet och se till att jag kommer vidare!

Har deltaig i hjälmareds-cupen i Volleyboll ikväll också. Var bättre än vad jag hade förväntat mig, trots att vi förlorade båda våra matcher. På onsdag tar vi nya tag igen. Bilder lovas imorgon, måste ju visa vår oerhört vackra fanclub ;)

Annars har jag precis kommit upp från köket, var mycket trevligt folk där nere. Vi hade efterfest från Volleyn med te, fil och flingor. Helt fantastiskt må jag säga. I en halvtimma tänkte jag på att kasta in handduken så att säga och sen gick jag. Motvilligt, MEN det är den dag imorgon också.
Vi lyssnade bland annat till branstacitysläckers, roger pontare och charlotte nilsson, till detta bjöd vi även på fin skönsång ;)

En BRA dag blev det till slut, det tackar jag för och går till sängs.
Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar