söndag 28 november 2010

Nästa år då?

Det är verkligen bara tre veckor kvar av denna termin och det känns. Det känns så oerhört tråkigt och hemskt, snart är detta året över och vad händer då egentligen?
Jag vill inte lämna dessa underbara och fina människorna. Jag vill inte lämna den bästa skolan någonsin. Jag vill inte lämna denna trygga miljö.

Nästa år, vad vill man göra då?
Ska jag stanna i Alingsås - Det skulle kunna vara ett alternativ
Ska jag åka till Åre och jobba - Även det ett alternativ
Ska jag gå på folkis i Åre eller någon annanstans - Ett svagt alternativ
Ska jag åka utomlands och göra nåt bra - Ett bra alternativ
Ska jag plugga - om jag kommer in på polis, så ja!
Ska jag åka tillbaka till Piteå - INGET alternativ

ååh, varför ska det vara så svårt att veta vad man vill? Jag hoppas innerligt att jag kan bestämma mig. Men låter mig leva i min dröm fram till April, då känns det som att det börjar krisa sig.

Jag lever fortfarande det liv jag alltid drömt om och tänker göra det resten av året.
Livet är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar