onsdag 10 november 2010

Vintern har kommit även hit

Det är numer vinter även på hjälmared, i alla fall tills imorgon då det tydligen ska bli några grader plus. Det är i alla fall vackert och jag njuter medan det ligger kvar.

Jag är som sagt tillbaka på hjälmared och det känns gött. Det har varit en bra tisdag som innehållit allt från sinai, julmarknad, snö och dans, till häng i kvarnis, natté och häng nere i köket med fina samtal.
Jag gillar det verkligen!

Imorgon tackar vi för en kort dag, med tanke på vad klockan just passerat. Det blir lite städning, cooper-test, harres test och sedan volley turnering. Kommer bli fint.

Igår när jag kom hit möttes jag av minusgrader i rummet. Elementet hade gått sönder och tvålen hade frusit på toaletten. Det var ingen härlig start på kvällen. Det slutade med att vi ringde jouren som består av rekorn, vilken blev rätt så arg och sa att det fixar vi imorgon. Så jag fick sova hos fina Julia och sen blev det fixat idag. Så fantastiskt att detta görs med en gång!

Tack för idag, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar