måndag 22 november 2010

Vardagslycka? Oh, ja!

Jag tror jag hostade sönder lungorna imorse, men nu känns det okej så det är lugnt!

Började dagen med att plocka ihop saker i mitt rum, städa lite och tvätta. Sedan skickade jag iväg ett sms och undrade om det var någon som ville hänga med på prommis. Japp, folk ville det och när vi kom ut så snöade det verkligen lapphandskar ute. Men det var fint, snöigt och lite småkyligt. Fantastiskt!Frukost inne i kavaljers till sådär klockan ett och sen bäddade vi ner oss i Anitas framför en film som slutade alldeles precis nyss typ.


Egentligen var det meningen att vi skulle ha en sådan göra-mycket-dag idag, men vi sköt på det och mös instället. Vilket var mycket skönare och roligare. Det är en tröttdag må jag säga.

Nu ska jag dessbättre ta mig i kragen, packa mina saker, laga lite middag till imorgon och sedan fortsätta städa lite i mitt rum.

Vilken härlig dag det har varit och fortfarande är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar